Tämä ihana kaikki kiertänyt flunssa on löytänyt minutkin.Aikaa siis laittaa nyt niitä töitä tänne. En todellakaan oikein tiedä miksi haluan ylipäätänsä avautua näin, ehkä tekemisen puute...
Joka tapauksessa tässä näitä töitä mitä olen viimeisten kuukausien aikana duunaillut. Tilasin suuren käsityölehden muutama kuukausi sitten. Sittemmin olen kokenut sen pettymyksenä, no on siellä ollut ihan kivojakin pikkuideoita, mut pitää katsoa ens vuonna jos tilais jonkun ulkomaalaisen lehden. Nimittäin suuren käsityölehden voi käydä lukeen kirjastossakin. Moda olis kanssa kiva, mutta sekin löytyy kirjastosta joten...

Okei tässä näitä on:
Suuresta käsityölehdestä poncho joka oli pitkään työn alla. Ekakin, sitä ei oo vielä silitetty, ja lisäksi, olen maailman paskin kuvaaja, kuten tulette huomaamaan. Lanka oli Sandnesin jotain ihan PIRUN kallista lankaa ja poncho ei oo niin mukava kuin ajattelin, joten olen aika pettynyt tähän malliin (ja siihen rahan määrään mitä siihen meni... blaa):
94293.jpg

Hassu kuva... No tässä on Onlinen bingo langasta virkattu jenkkikassi, joka oli myös samaisesta Suuresta käsityöstä. Tätä oli tosi kiva tehdä, ja olen tosi ylpeä lopputuloksesta, vaikkakin tässä kuvassa näyttää vähän omituiselta.
94296.jpg

PIPA! Suuresta käsityölehdestä... nimellä baskeri, mutta emmä osannut sitä tehdä oikein, joten pienempi siitä tuli kuin olis pitänyt. Nimittäin, jos tekee lastenkoon niin saa lasten koon. No olen kyllä pitänyt tätä pipaa ihan vtusti joten, tyytyväinenkö, kyllä. Novitan joku, emmä muista lanka.

94312.jpg

Kesken oleva, poikaystävän äitin fashion disaster Toyota Corolla Tikkiliivistä (älä kysy miksi...) tehty koiran takki. Ohje niin ikään Suuresta käsityölehdestä. Olen tähän malliin tosi tyytyväinen. Tosin se olis voinu olla ihan hitusen pitempi. Mutta ens kerralla sitten. Ja tästä tulikin sitten idea siihen, että niinpä, kangasta saa muualtakin kuin kangaskaupasta! Hintaa takille tulee yht. n. 2 euroa, kun ainoa mistä maksoin on kanttinauha ja lankaa.
94307.jpg
94308.jpg

Juuso tosin ei näytä ihan yhtä vakuuttuneelta kuin minä...
94311.jpg

Ja lopuksi... ne toissapäivänä ostetut verhot, tässä ne nyt on!
94313.jpg