.... Koska kotona on uusi koira ja olin juhannuksena rauman merellä. No eiköhän tämä vähitellen tästä taas, kun jotenkin rauhoittuu elämä. Oon huomenna lähdössä kotiseutumille koko heinäkuuksi, joten eiköhän nyt pitäis olla aikaa tehdä se ihq pusero mitä oon tehnyt ja ehkä sekin pusero mistä oon haaveillu.

Olin siis Rauman Meren Juhannuksessa. Ei olis uskonut että vanhalla vielä jalka nousee, mutta hyvin meni kaks päivää vaikka sain unta vain yhteensä 4 tuntia kahtena yönä. No ei muutako aina vaan uuteen nousuun. Paras kokemus oli ehdottamasti Paula Koivuniemi ja Zen Cafe. Lisäksi uudet tuttavuudet ja vanhat kaverit. Oli kyllä niin rentouttavaa, vaikka fyysisesti en rentoutunutkaan. Jotenkin elämä ollut viime viikot niin kireetä, että oli ihana vaan juoda ja syödä ja juhlia ja tanssia. Mun sydän ainakin kaipas sitä. Tuntu taas siltä että on nuori eikä vaan työssäkäyvä keskipalkkainen ja keskiluokkainen tyyppi. Jee. Mutta käsityöstä jatkossa sitte kotiseudulta kunhan ehdin tehdä jotain.